Lukáš Straňák

Píšu, co mě napadá, protože pak mám pocit, že je to méně zbytečné.

(Těch pár 10 let starých článků je tu spíš pro kontext. Dnes si myslím to, co píšu dnes.)
  • Počet článků 9
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4905x

Lukáš Straňák

"Nobelovka" pro Obamu je i "Nobelovkou" pro Čínu

V souvislosti s letošní Nobelovou cenou za mír se spekulovalo o čínských disidentech. Hodilo by se to prý, když Čína slaví 60 a masakr na náměstí Nebeského klidu dvacítku. Cenu však nedostali disidenti, ale šéf největšího kamaráda

9.10.2009 v 19:40 | Karma: 8,60 | Přečteno: 912x | Diskuse| Politika

Lukáš Straňák

Zfalšované volební průzkumy v Irsku - jen kamínek do mozaiky

Dnešek je významným dnem. Asi mnohem významnějším, než jak dnes umíme docenit. Za smutných okolností možná dojde ke schválení Lisabonské smlouvy Irskem, které ji přitom již jednou demokraticky odmítlo. I když...

2.10.2009 v 15:14 | Karma: 26,92 | Přečteno: 1995x | Diskuse| Politika

Lukáš Straňák

Odpoledne s pány poslanci

Bylo zamračeno a já si všimnul nabídky sledovat on-line jednání sněmovny. Neváhal jsem, berouc to jako zajímavostní zábavu na pár sekund až minutu. Ale já přenos nevypnul. - A mohl si upsat ruku při prázdně jedovatých projevech Davida Ratha..

24.9.2009 v 18:08 | Karma: 23,75 | Přečteno: 1175x | Diskuse| Politika